PROFITABILNOST I POUZDANOST
Stopa protektiranja do 87 %*
(*) Interni Michelin izvor. Prosečna stopa prihvatljivosti
protektiranja za ceo Y asotiman.
-
Pogonska osovina
"Dođite lako do svih vaših gradilišta"
- Dobra vuča čak i na neravnim površinama
- Raznovrsna upotreba on/off road
- Udobna i precizna vožnja
- Široki i duboki bočni žlebovi
- Gumena smesa prilagođena za abrazivne površine puta i za površinska oštećenja
- Usmeren dezen protektora (XDY3 / XDY+)
"Vozite bezbrižno"
- Otporan na oštećenja
- Održiva bezbednost u svim uslovima
- Prianjanje na drumu i van njega
- Snažna čelična karkasa zaštićena od oštećivanja
- Rameni blokovi zaštićeni uvećanim platnima krune
- Deblje ojačanje
- Širi i dublji centralni kanal
" Produžite upotrebu vaših vozila"
- Sa Michelin Remix, performanse su iste kao kod novih MICHELIN XZY 2 -XDY 3 - XDY +, uz uštedu 50 kg materijala
- Narežite pneumatik i produžite njegov vek trajanja u periodu kada najmanje troši gorivo
- Pneumatici su proizvedeni u skladu sa standardima zažtite životne sredine
- Stopa protektiranja do 87 %(1)
- Svi MICHELIN XZY 2 - XDY 3 - XDY + pneumatici su proizvedeni u evropskim ISO 14001 sertifikovanim fabrikama
(1) Interni Michelin izvor. Prosečna stopa prihvatljivosti protektiranja preračunata na kompletan Y asortiman.
MICHELIN XZY 2

Teorijska dubina ponovnog nanošenja brazdi | Širina ponovnog nanošenja brazdi | Ploča |
---|---|---|
H = 4 mm | 8 do 10 mm | R3 |
MICHELIN XDY 3

Teorijska dubina ponovnog nanošenja brazdi | Širina ponovnog nanošenja brazdi | Ploča |
---|---|---|
H = 4 mm | 6 do 8 mm | R3 ou R4 |
MICHELIN XDY +

Teorijska dubina ponovnog nanošenja brazdi | Širina ponovnog nanošenja brazdi | Ploča |
---|---|---|
H = 4 mm | 6 do 8 mm | R3 |
MICHELIN XZY 2 - XDY 3 - XDY - XDY +
|
GARANTOVANA OBNOVA |
---|
Kad se karkasa MICHELIN više ne može upotrebljavati (probušena je, oštećena itd.), dakle, ne može se obnoviti, Michelin će je besplatno zameniti(3).
Tada dobijate pneumatik MICHELIN Remix i plaćate samo nominativnu obnovu(4) ! |
Oznaka | Osovina | UERR RRT | Prianjanje na vlažnu podlogu | Nivo buke | Stručnjak za zimske gume | M+S | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
11 R 22.5 XDY 3 TL 148/145K |
Pogonska osovina | E | B | 71 dB |
M+S | Više informacija Postavljanje novog sloja | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Duge razdaljine Regionalan Gradski Snabdevanje radne lokacije Van puta
