Narezivanje i obnavljanje

MICHELIN Remix® narezivanje i obnavljanje oslanja se na performanse MICHELIN karkas i proverenog znanja i predstavlja dodatno tehnološko znanje koje donosi nove performanse nove MICHELIN gume.
U zavisnosti od potreba, iskoristite tehnološko znanje kako biste poboljšali učinak svojih MICHELIN kamionskih guma.
DIZAJNIRAN ZA VAS
ZAŠTO PONOVO NAREZIVATI BRAZDE?
Stručnjaci posvećeni Vašoj bezbednosti
Produžite vek trajanja svojim gumama
Prvoklasna inspekcija za prvoklasno protektiranje
Narezivanje na gumama kompanije MICHELIN sastoji se od uklanjanja 3 mm do 4 mm gazećeg sloja. To se može učiniti na novoj MICHELIN gumi za kamione ili gumi MICHELIN Remix®. To je 100% bezbedno. Putem ovog procesa, optimizuje se broj pređenih kilometara, smanjuje se potrošnja goriva i unapređuje se prianjanje gume.
Veća bezbednost!
Uvećajte fotografiju
Michelin preporučuje narezivanje kada se njihova dubina smanji na 2 mm do 4 mm.
Narezivanje obavlja mreža partnera i ono je bezbedno jer se ugrađuje u sam dizajn. Kada se obavlja prema našim specifikacijama, narezivanje, zaštitni sloj obezbeđuje trajnost gazećeg sloja kao i integritet unutrašnje strukture karkas.
Kod novih MICHELIN MICHELIN Remix® guma, debljina podslojeva je ujednačena i dovoljna (4 mm do 5mm) za potpuno bezbedno korišćenje, bez promene opštih performansi.
Narezivanje ne utiče na odobrenje za gume MICHELIN Remix®.
Optimizovano prianjanje
Narezivanje vraća oštre ivice i dubinu šare od 6 mm do 8 mm. Visina brazdi je stoga slična onoj na poluistrošenoj kamionskoj gumi. To podrazumeva optimalno prianjanje gume i maksimalnu bezbednost.
Na vlažnim putevima, vaše kamionske gume sa ponovo nanetim brazdama nude transverzalno prianjanje i trakciju bolju za približno 10% u odnosu na iste istrošene gume (1).
(1) Referenca kompanije Michelin - Testovi obavljeni na poliranom betonu
Duži radni vek
MICHELIN gume sa ponovo nanetim brazdama produžavaju radni vek i novih MICHELING guma ali i guma MICHELIN Remix® usled ponovnog produbljivanja brazdi. Stoga, 6 mm od 8 mm dodatih brazdi donosi 20% do 25% više kilometara !
Manje goriva!
Potrošnja goriva je direktno povezana sa otporom kotrljanja.
Narezivanje se obavlja kada je otpor kotrljanja gume najmanji. Guma se nalazi na najmanjoj debljini. Gazeći sloj se manje deformiše u dodiru sa putem, ne zagreva se toliko, čime se smanjuje otpor kotrljanja, a time i potrošnja goriva.
Uz narezivanje, ne morate da opremate svoje kamione novim gumama, čime smanjujete potrošnju goriva.
Ekološki svesni!
Kroz smanjenje potrošnje goriva, MICHELIN gume sa ponovo nanetim brazdama postižu godišnju uštedu u emisiji CO2 do 1,6 tona (2), štiteći životnu sredinu.
Svake četiri gume sa ponovo nanetim brazdama dovode do uštede jedne MICHELIN gume, što znači da se 70 kg sirovina ne koristi (3) i jedna guma manje završava na smetlištu.
(2) Primer zglobnog vozila koje prelazi 120.000 km godišnje, sa stopom guma sa naknadno nanetim brazdama od 25 %.
(3) Interne reference kompanije Michelin: prosečne težine izmerene na 4 glavne tržišne dimenzije (315/80 R 22.5; 315/70 R 22.5; 385/65 R 22.5; 13 R 22.5).]
Zakonski uslovi
Narezivanje na MICHELIN gume zadovoljava evropske propise kao i zakone na snazi u evropskim državama. U većini država zakon nalaže da se brazde ponovo mogu naneti na gume pod uslovom da se na bočnim stranama guma nalazi oznaka „obnovljeno“ ili znak „U“ kao i da narezivanje obave stručnjaci u skladu sa industrijskim standardima.
Narezivanje je praksa koju preporučuje ETRTO ( Evropska tehnička organizacija za pneumatike i naplatke).