Usluge

MICHELIN Euro Assist

Zato sto vaš posao ne može da čeka; kompanija MICHELIN je na vašoj strani sa servisom MICHELIN Euro Assist: naša služba za popravku kamionskih guma stiže za nepuna 2 sata svuda u Evropi!
Registrujte se putem formulara za preuzimanje i pošaljite na adresu: functional-account.marketing-trucks@ro.michelin.com

Od kako primi vaš poziv, naša ekipa koristi sve svoje resurse kako bi mehaničar za popravke bio na mestu kvara za manje od dva sata.

Dokaz? U 2012. godini svojim klijentima smo ponudili:

Prosečan rok intervenisanja 1 sat i 49 minuta*.

Prosečno trajanje zastoja 2 sata i 39 minuta*.

* Prosek za 2013. godinu je više od 26.000 popravki.

Naš koordinator za pomoć maksimalno smanjuje trajanje zastoja vašeg kamiona:

Ako može da se kreće: zahvaljujući usluzi „Stop & Go“, prikazuje vam najbliži servis MICHELIN EURO ASSIST.

Ako vozilo ne može da se kreće: beleži se lokacija vozača, bira se i šalje mehaničar za popravku MICHELIN Euro Assist.

logo_eur_assit
  • Pomoć je dostupna na 24 jezika, sedam dana u nedelji, 24 časa dnevno.
  • Trenutna identifikacija zahvaljujući ličnoj šifri. Brza procena trajanja intervencije i neprekidno praćenje.
  • Stručnjake za popravku kamiona bira kompanija Michelin.

Garantovana paušalna cena za popravke u bilo kom delu Evrope, uključujući i autoputeve.

Usluga popravke kamiona dostupna u više od 25 država Evrope, sedam dana u nedelji, 24 časa dnevno.

Preko  3.000 stručnjaka za popravku kamiona i guma spremni da ogovore na vaš poziv u svim delovima Evrope.

1. Vozač poziva 00 800 79 79 79 79 i koristi tajnu ličnu šifru.

Koordinator za pomoć obrađuje prijavu sa zahtevom za pružanje pomoći.

2. MICHELIN Euro Assist pronalazi i kontaktira servis u cilju obavljanja intervencije.
3. Ako vozilo ne može da se kreće: popravka se obavlja na licu mesta.

Ako vozilo može da se kreće: koordinator pomoći koristi uslugu „Stop & Go“ kako bi usmerio vozača do najbližeg servisa.

Vozač je u direktnom kontaktu sa koordinatorom za pomoć i dobija direktne informacije o svakoj etapi procesa popravke.

4. Vozač ne obavlja plaćanje:

Faktura je zasnovana na prethodno utvrđenom cenovniku i takva se šalje direktno na adresu kompanije.

Prijavite se koristeći obrazac koji možete preuzeti i poslati na elektronsku adresu comunicare@ro.michelin.com